Pages

Friday 7 December 2012

Almusafir Muslim Homestay


Kenapa Pilih Almusafir


Almusafir muslim homestay adalah homestay khas untuk keluarga Muslimin terletak  di Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Kuala Lumpur.  Terdapat  2 unit kondo di Cengal kondo & 1 unit di Bayu Tasik 2 Condo yang bersuasana ala-hotel, dan juga di lengkapi dengan kemudahan seperti di rumah dan mempunyai kelebihan.

Almusafir Muslim Homestay di Cengal Kondo:
    • 10 minit berjalan kaki dari stesyen LRT Salak Selatan
    • 3 km ke Hospital UKM (HUKM)
    •  2 km ke Taman Tasik Permaisuri  & Stadium Bola Sepak Cheras
    • 10 km ke KLCC
    • 2 minit ke Masjid Al Najihin
    • Hanya 500 meter berjalan kaki ke restoran2 berjenama
 Kemudahan seperti hotel di persekitaran Al Musafir Homestay:
  • Kolam Renang dewasa
  • Kolam renang kanak-kanak
  • Taman permainan (children's playground)
  • Restoran di hadapan kolam renang
  • Mini-mart
  • Satu tempat untuk meletak kereta


Kondo Unit Pertama di Almusafir Muslim Homestay di Cengal Kondo:








  • 2 bilik tidur yang dilengkapi dengan  katil saiz King (6 kaki lebar) dan 1 bilik dengan katil ( 4 kaki lebar)
  • Kesemua bilik tidur dilengkapi dengan alat penghawa dingin
  • Dua Bilik Mandi yang mempunyai pemanas air
  • Dapur Gas, Periuk nasi Elektrik , Peti sejuk, Microwave dan peralatan memasak.   
  • Ruang tamu dilengkapi dengan TV LCD 32 inci, astro dan meja makan
  • Sofa yang boleh dijadikan katil
  • Sejadah, Telekung, dan Al Quran.
  • Wifi percuma *baru*

7 comments:

  1. Salam. Saya nak sewa homestay Cengal pd 6 sept 2014. Pls call/SMS saya di 0111 2987 512. Tq.

    ReplyDelete
  2. 1 malam berapa? dengan siapa sy boleh berhubung? Any contact number?

    ReplyDelete
  3. Saya Hannah...saya berminat nak sewa homestay pada 30/1/2015. Boleh call saya di 0132913455

    ReplyDelete
  4. Saya berminat untuk sewa dari 1-3 Mei 2015. Please call saya di 0143327822 Pn Aisha

    ReplyDelete
  5. Nk book tarikh 29.5 -31.5 jumaat c.in.......ahd c.out
    Pm sy harge nyee....tq

    ReplyDelete